یا منصور عملک
یا منصور عملک

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 1824
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



 
حرف سوم

 

حمد و سپاس خداوندی که به ما قدرت بینش و فهم در مسائل زمانه وما رانیزشکر گذار خلقت خود کرده.
اولا با عرض تسلیت به مناسبتسالگرد رحلت امام عظیم شان حضرت روح الله موسوی خمینی(ره)که اسوه ایثار و مقاوت در برابر طاغوتیان زمان و استکبار جهانی است و دوم تبریک و شاد باش به مناسبت ولادت امام علی(ع) که خود اسوه حاکم مطلق دینی در تمامی اعصار بود . اسوه عدالت و مردانگی و شجاعت در حکومت بود که بخشی بسیار ناچیز از فضائل آن حضرت در حکومت بود . به حق باید گفت که صوت حیدری را امام خمینی(ره) زنده کرد . اگر نگاهی کوتاه به زندگی امامان خود کنیم تمامی آنان حکومت امام را ستودند و آن را حکومت خداوندی در زمین توصیف کرده که به فضل الهی توسط امام زمان ارواحنا له فدا اجرا میشود ( اینکه برخی در بوق و کرنا کرده اند امام حکومت و اسلام جدیدی میاورد دروغی کذب است که با افکار پلید آن را باب میکنند ) حکومت در واقع همان دستورات کامل خداوند در قرآن و سنت پیغمبر اسلام و شیوه یازده معصوم ما از جمله امام علی (ع) در حکومت است . گرچه اگر درمورد حضرت علی(ع) بخواهیم صحبت کنیم من بیسواد نتوانم بیشتر وصف نمایم و اگر تمام دنیا جمع شوند زور آنها هم نخواهد رسید. انتظار همیشه از دو عنصر نفی و ثبات تشکیل میشودیعنی ناراحتی از وضع موجود و عشق و علاقه به وضع بهتر است . پس باید گفت که برداشت ما روزانه از جامعه این است که باید منتظر یک امید بهتر به وضع خوب گردید و آن قیام و حضور حضرت ولی عصر ارواحنا له لفدا باشد که تمامی کتب دینی حتی یهودیان و افراطی گریان صهیونیسم نیز به آن اعتقاد دارند . امروزه برای افرادی که منتظراند و اعتقاد به حضور و قیام حضرت ولی عصر را دارند چندین نکته و شرایط را باید درا باشد. اما باید دانست و این را مطرح کرد که کسانی که واقعا و از صمیم قلب منتظر واقعی نیستند بی شک باید کوفی خواند. زیرا همانطور که در تاریخ شاهد بودیم چه در زمان حکومت امام علی(ع) با این که بر حق امام آگاه بودند به دنبال منافع دنیوی و چه در قیام امام حسین(ع) به ظاهر منتظر بودند. اما با توجه به شرایط روزانه ، مصلحت خویش را ترجیح داده و به مقابله با امام زمان خویش پداختند زیرا به تصور خود آینده خویش را خراب می دیدند .اما امروزه جز لعنت و نفرین و در پیشگاه خداوند عذاب الهی چیزی نصیب آنها نگردید. متاسفانه امروزه هم بدین گونه است و باید خود را از دوگانگی و نقاق و تزویر خلاص کرده و به سمت آزادی وآزادگی برسیم ولی افسوس...
چند مورد را باید که باید افراد منتظر داشته باشند را نام می برم.
1-    خودسازی فردی: یعنی همیشه آماده بودن ،یعنی اعتماد به نفس و دوری از گناه و معصیت، یعنی قدرت مدار و شکست ناپذیر برای چنین هدفی مستلزم این است که فرد آثار خود سازی را در برنامه های اجتماعی و فکری و اخلاق خود نمایان کند.
2-    خود سازی اجتماعی: یعنی آنقدر ما بتوانیم خود را بسازیم که بتوان ابتدا از کوچکترهای خود که در معرض خطر بزرگ فساد جامعه اند نجات دهیم و به مرتب بالا تر برسیم یعنی هر نقصی را در جامعه می بینیم با توجه به خود سازی خود سعی در اصلاح آن بپردازیم .
3-    حل نشدن در مفاسد اجتماعی: یعنی یک رنگ بودن ، یعنی صاف بودن ، یعنی به یه رویه زندگی یعنی به قول خودمان پشت سر علی (ع) نماز خوندن و سر سفره معاویه غذا خوردن نباشد، یعنی ضربدری حرکت نکنیم ، باید صاف باشیم باید طوری عمل کنیم که این ضرب المثل بی معنی شود "خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت باش" باید این را از بین ببریم . اولا در زندگی خود سعی کنیم و سپس در زندگی دیگران تاثیر بگذاریم . یعنی امیدوار بودن ، یعنی اینکه امیدوار باشیم شرایط فساد انگیز جامعه را با امیدواری به آینده و کمک به یکدیگر سالم کنیم . متاسفانه بوجود آمدن شرایط کنونی جامعه ریشه در نا امیدی است، ریشه در این است که میگویند آب به جوی ریخته باز نخواهد گشت ولی من میگویم با امید به آینده درست خواهد شد . ( مسئولین باید شرایط را درست کنند، در بسیج که همان سربازان خط روح الله است زمام امر را دست نسل جدید با افکار جدید دهند).
4-    پایداری در مقابل رهبری های فاسد و مبارزه با فساد: باید در نظر داشت که انقلاب امام خمینی(ره) ریشه در همین آثار است . باید در نظر داشت که نشستن درمقابل ظلم و کوتاه آمدن در مقابل دستگاه استکبارو جبار ما را نیز مانند کوفیان کرده است. باید امروزه یه اعتراف بزرگ کرد که ما این نسل و این سربازان داخل قنداق امام خمینی(ره) در برابر آیندگان جواب بدهیم .چون در به وجود آمدن وضع موجود در خصوص فساد این نسل مقصر دوم ماجراست .ما نباید میدان بدهیم ما باید با بینش خود به خودسازی ومبارزه حتی باریختن حون خود انجام به ریشه کن شدن فساد در جامعه باشیم .ما باید به عنوان یک سرباز در مقابل دستگاه ظلم و پر از فساد استعماروجباریان کوتاه نیامده ومقاومت کنیم تا بتوانیم در قیام بزرگ حضرت ولی عصر یک نقش و ذره کوچکی داشته باشیم ما باید به خود و نسل های بعد ثابت کنیم که در مقابل ظلم و فساد تسلیم نمی شویم و هیچ وقت با آنها هم صدا نخواهیم شد پیامبر بزرگ و عظیم شان اسلام فرمودند: این دین هیچ گاه و هرگز از بین نخواهد رفت و آینده از آن اسلام است.
در پایان از تمامی دوستان ممنونم باید همراه یکدیگربود. بیایم در ولادت حضرت علی(ع) ودر روز آغازین انقلاب قیام پانزده خرداد بایکدیگر هم فکر شویم
وسلام علی عباد الله صالحین ....م    

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:فاطمیه, خیزش ,مهدویت, توسط مهدی